Pelik tapi memang BENAR!!!
Kali ini, saya mau mengongsikan kepada kamurang semua gambar-gambar haiwan berkepala DUA. Ni haiwan bukan saya jumpa di Kampung Lopot tapi saya saya jumpa ni gambar di internet. So, bagus juga kali kalau kita sama-sama kongsi kan. Jangan takut dan jangan terkejut k, ni gambar saja.


a two-headed albino Honduran milk snake 


A two-headed snake named Tom and Jerry is pictured 08 May 2008 at the Vivarium exposition in Offenburg, western Germany


a two-headed albino rat snake


 a two-headed American Rat Snake


a two-headed reptile


a two-headed baby crocodile at Samut Prakarn Crocodile Farm on the outskirt of Bangkok


a two headed blue tongue lizard in Sydney
Memang kuasa Tuhan itu besar. Mungkin ada diantara kita sangsi dengan kejadian seperti ini. Tapi hakikatnya inilah kuasa ciptaan Tuhan.
Ini baru part yang pertama, nanti kita tengok lagi part kedua...

Saya bilang: Dua kepala lebih baik dari satu kepala. Maksudnya idea lebih bagus kalau dua orang yang buat dari buat sorang2. Hehehe....

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...